Regulamin sprzedaży

Regulamin

  1. Dane firmy:

ARTami Monika Pychyrek

Ul. Żwirki i Wigury 54

33-340 Stary Sącz

NIP 734-262-84-84

REGON 278030646

Nr konta ING Bank Śląski 20 1050 1722 1000 0091 4980 9569

 

Adres Pracowni oraz korespondencyjny

j.w.

 

  1. Informacje ogólne
  1. Wszystkie przedmioty prezentowane w sklepie są robione i malowane ręcznie w naszej pracowni, chętnie wykonujemy także zamówienia indywidualne. Dokładamy wszelkich starań by spełniły one Państwa oczekiwania, dlatego zwracamy szczególną uwagę na ich jakość i estetykę.
  2. Wszystkie projekty oraz zdjęcia prezentowane w tym sklepie są własnością ARTami. Korzystanie z nich oraz ich kopiowanie bez zgody ARTami jest zabronione.
  3. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów znajdujących się na stronach sklepu bez podania powodu.
  4. Wszystkie prezentowane produkty są w całości wykonywane i malowane ręcznie, więc istnieje możliwość, iż zamówiony przedmiot może się nieznacznie różnić od tego prezentowanego na zdjęciach. Kolorystyka przedmiotów jest częściowo zależna od ustawień monitora.

 

  1. Płatność i wysyłka
    1. Przesyłki dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej SA, jako polecony priorytet (lub paczka), firmy kurierskiej bądź innej firmy, jeżeli wskaże ją klient.
    2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez firmy przewozowe
    3. Zakupiona ceramika jest przed wysyłką zawsze dobrze zabezpieczona folią bąbelkową i pakowana w koperty bąbelkowe lub kartony. Przed podpisaniem odbioru przesyłki prosimy ją dokładnie obejrzeć. Jeżeli widoczne są jakieś istotne uszkodzenia, należy jej nie odbierać i w obecności listonosza sporządzić protokół szkody. Jeżeli inny niż Poczta Polska przewoźnik stosuje odmienne zasady reklamacyjne, należy postępować zgodnie z nimi. Na podstawie dokumentu przekazanego Poczcie Polskiej bądź wypełnionego zgodnie z zasadami innego przewoźnika można zainicjować postępowanie reklamacyjne.
    4. Możliwa jest płatność przelewem, wysyłka za pobraniem lub odbiór osobisty w pracowni (tylko gotówka)
    5. Wszystkie artykuły są dostępne na zamówienie po wcześniejszym, indywidualnym  uzgodnieniu czasu realizacji zamówienia oraz  po wpłynięciu pieniędzy na konto lub płatności za pobraniem -dotyczy tylko przesyłek na terenie kraju: Polska. W przypadku dostaw do innych krajów, czas oraz wybór przewoźnika jest ustalany  indywidualnie.
    6. Koszty wysyłki ponosi kupujący wg obowiązujących stawek Poczty Polskiej S.A., kuriera lub ewentualnie innej firmy wskazanej przez kupującego ( np. In Post ),

aktualne stawki Poczty Polskiej S.A.:

  • przesyłka krajowa zwykła  /   priorytetowa
    do 1 kg – 9.50zł / 11.00zł
    do 5 kg  – 13,00zł / 14,50zł
    do 10 kg – 18,00zł / 20,50zł
  • paczka „ostrożnie szkło” priorytetowa do 5 kg – 23,25zł
  1.  Bezpłatna przesyłka przy zakupie powyżej 350 zł na terenie Polski.

 

  1. Reklamacje i zwroty
  1. Zwrot towaru. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Wzór oświadczenia o odstąpieniu stanowi załącznik do niniejszego regulaminu. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  2.   Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres „Artami” Monika Pychyrek ul. Żwirki i Wigury 54 33-340 Stary Sącz. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 5 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary. Reklamacje związane z uszkodzeniem towaru podczas transportu należy zgłaszać u przewoźnika. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy pracownia@artami.pl lub telefoniczny 0 608 79 45 68 .

 

  1. Postanowienia końcowe

1. Towary prezentowane na stronie internetowej naszego sklepu są prezentacją naszych możliwości i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

2. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz ustaw dotyczących sprzedaży konsumenckiej, np. ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827) ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176 z p. zm.).

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość do pobrania TUTAJ.

Dziękujemy i życzymy udanych zakupów

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej